Loading...
Υπηρεσίες2018-07-18T09:16:50+00:00

Ενημέρωση για τις υπηρεσίες που προσφέρουμε

Εγκαταστάσεις γνωστές σε όλους. Η Εταιρεία μας, έχοντας μελετήσει και αδειοδοτήσει έως τώρα σχεδόν εκατό ΙΚΤΕΟ είναι εύλογο να διαθέτει μεγάλη και πολύτιμη εμπειρία.

Αυτό είναι απαραίτητο γιατί η διαδικασία αδειοδότησης των ΙΚΤΕΟ προβλέπει την κατασκευή του ΙΚΤΕΟ, με αποκλειστική ευθύνη του μελετητή μηχανικού, αφού η υποβολή του Φακέλου στην Υπηρεσία Μεταφορών γίνεται μετά την πλήρη ολοκλήρωση του ΙΚΤΕΟ (κατασκευή, εξοπλισμός, πρόσληψη προσωπικού). Έτσι λάθη σχεδιασμού μπορεί να έχουν ολέθριες συνέπειες (καθυστερήσεις, καταγγελίες, δυσφήμηση, κ.ά.). Για την ίδρυση των ΙΚΤΕΟ επιμελείται προσωπικά και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας μας.

Είναι προς το συμφέρον σας να μην «πειραματίζεστε» …

Η ενασχόληση με αυτές τις εγκαταστάσεις ξεκίνησε το μακρινό … 1972, όταν ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος ανέλαβε για κάποιο χρονικό διάστημα την Τεχνική Υπηρεσία της MAMIDOIL – JETOIL, μελετώντας και κατασκευάζοντας πρατήρια.

Η επαφή του και με τους μηχανικούς του Υπουργείου, που για λογαριασμό της Πολιτείας είχαν συντάξει τα σχετικά διατάγματα (ΒΔ 464/70 – ΒΔ 465/70 ) , του επέτρεψε να εμβαθύνει στη νομοθεσία αλλά και στο «σκεπτικό» των σχετικών διατάξεων. Έως σήμερα σχεδόν χίλια διακόσια πρατήρια καυσίμων σε όλη τη χώρα είτε έχουν μελετηθεί εξ αρχής από μας είτε η εταιρεία μας έχει ασχοληθεί, σε κάποια φάση, με προσθήκες, τροποποιήσεις, μεταβιβάσεις κ.ά.
Συνεργαζόμαστε άλλωστε με πολλές εταιρείες, όπως (αλφαβητικά) AVIN, ΑΡΓΩ, ΒΡ, Coral, ΕΚΟ, ΕΛΙΝ, ΝΗΣΟΓΚΑΖ, Revoil

Σε όσους σκέπτονται την εξ αρχής ίδρυση πρατηρίου ή μεταβολές στα υπάρχοντα, συνιστούμε την προσφυγή σε ειδικούς. Η νομοθεσία έχει γίνει εξαιρετικά περίπλοκη και κάθε τόσο διαφοροποιείται.

Είναι ένα από τα καύσιμα του (κοντινού) μέλλοντος για τη χώρα μας, που σε συνδυασμό με την είσοδο στην αγορά νέων μοντέλων από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τις συνεχώς αυξανόμενες περιβαλλοντικές απαιτήσεις και την διαφαινόμενη μακροχρόνια επάρκεια του φυσικού αερίου, προοιωνίζουν λαμπρό μέλλον.

Το φυσικό αέριο στη χώρα μας θα τοποθετείται σε πρατήρια, μαζί με τα άλλα καύσιμα. Η σχετική νομοθεσία συνεχώς βελτιώνεται και επικαιροποιείται.

Υπάρχει ήδη το νομοθετικό πλαίσιο. Για κάθε περίπτωση απαιτείται προσεκτική διερεύνηση, αφού εμπλέκονται και αρκετές υπηρεσίες.

Πρόκειται συνήθως για πρατήρια υγρών καυσίμων (συνήθως πετρελαίου κίνησης και σπανιότερα και βενζίνης) για την τροφοδοσία των ιδιόκτητων (ή με χρονομίσθωση κ.ά.) αυτοκινήτων τους.

Κρίνουμε ότι για την επέκτασή τους απαιτείται αναμόρφωση της σχετικής νομοθεσίας, για να ξεπεραστούν «αγκυλώσεις» που δημιουργούν δυσεπίλυτα προβλήματα.

Μετά από πολύχρονη κυοφορία εκδόθηκε η σχετική Υπουργική Απόφαση, οι δε εταιρείες εξοπλισμού πρατηρίων είναι σε θέση να παραδίδουν έτοιμα τα σχετικά «μπλοκ». Κι εδώ θα απαιτηθούν βελτιώσεις για να εξορθολογιστούν ορισμένες απαιτήσεις.

Για τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων η Πολιτεία έχει διαμορφώσει το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο. Για να υπάρξει διασπορά των εγκαταστάσεων έχει επιτρέψει την εγκατάσταση «σημείων φόρτισης» ακόμη και σε συνεργεία αυτοκινήτων, σε ΙΚΤΕΟ, σε πρατήρια καυσίμων και σε σταθμούς αυτοκινήτων.
Επίσης προωθείται η δημιουργία σημείων φόρτισης σε δρόμους , με κατάλληλη διαμόρφωση χώρων στάθμευσης και παράλληλης φόρτισης. Πρόκειται όμως για μια τεχνολογία που αναπτύσσεται ραγδαία και είναι παρακινδυνευμένη κάθε πρόβλεψη, δηλ. κατά πόσο θα έχει εμπορικό ενδιαφέρον (αν η φόρτιση των επιβατικών αυτοκινήτων στα σπίτια είναι εύκολη).
Τα πρατήρια που θα εξυπηρετούν αυτοκίνητα που θα κινούνται με υδρογόνο θα τα αντιμετωπίσουμε στη χώρα μας ίσως στο μεσοπρόθεσμο μέλλον.
Η σημερινή νομοθεσία «πάσχει» και φαίνεται ότι είναι θέμα χρόνου η έκδοση Υπουργικής Απόφασης, πλήρους, εμπεριστατωμένης, που θα μπορεί να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες εγκαταστάσεις.
Όλη η γκάμα περιλαμβάνει τα κλασικά πλυντήρια λιπαντήρια (Ε.Ι.Χ) με υδραυλικό ανυψωτήρα, τα πλυντήρια ή λιπαντήρια των φορτηγών με υδραυλικούς ανυψωτήρες, τους λάκκους λίπανσης, τα απλά αυτόματα πλυντήρια, τα τούνελ με διάφορα μήκη και δυνατότητες και (σαν μια άλλη «φιλοσοφία») τα Κέντρα αυτοεξυπηρέτησης, που ο πελάτης είναι ο ίδιος και χρήστης του μηχανήματος.
Τώρα βεβαίως, λόγω της οικονομικής κρίσης, νέοι σταθμοί (στεγασμένοι) θα είναι μετρημένοι στα δάχτυλα. Οι υπάρχοντες θα πρέπει να βελτιώσουν την βιωσιμότητά τους με οικονομίες (π.χ. φωτισμός LED), καλύτερη οργάνωση, εκμετάλλευση της φόρτισης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, …
Οι υπαίθριοι σταθμοί είναι λύσεις εκ των ενόντων, αφού σταδιακά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη δημιουργούνται σταθμοί δίπλα στο ΜΕΤΡΟ και οι πολίτες χρησιμοποιούν καθημερινά, όλο και περισσότερο, τα ΜΜΜ.
Οι πληροφορίες λένε ότι βρίσκεται στο στάδιο της διαμόρφωσης το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο, που θα είναι Απόφαση του Υπουργού ΥΠΟΜΕ.
Οι σταθμοί για σκάφη θα είναι για μακροχρόνια στάθμευση (π.χ. εκτός της θερινής περιόδου) των τρέϊλερ με μικρά σκάφη.

Τα parking για αυτοκινούμενα τροχόσπιτα (Camper) θα επιτρέψουν στους επισκέπτες από τη Ευρώπη (Ιταλία, Γερμανία κ.ά.) να μπορούν να σταθμεύουν σε χώρους ασφαλείς, που όμως συνδυάζουν και βασικές εξυπηρετήσεις, ανάλογες αυτών που βρίσκουν στη χώρα τους. Πολύ βασικός παράγοντας στην περίπτωση αυτή είναι η επιλογή κατάλληλης τοποθεσίας (location), αφού ναι μεν πρόκειται για στάθμευση / διημέρευση/ διανυκτέρευση οχημάτων αλλά συγχρόνως και των χρηστών τους.

Οι σταθμοί αφιξοαναχώρησης εντάσσονται στην προσπάθεια των ΚΤΕΛ να δημιουργήσουν αξιοπρεπείς και λειτουργικές εγκαταστάσεις, στο σημείο κάθε πόλης που αφικνούνται και αναχωρούν λεωφορεία των ΚΤΕΛ (υπεραστικές γραμμές). Περιλαμβάνουν (ανάλογα με τον αριθμό των διακινουμένων), πέρα από τις καθαυτό εγκαταστάσεις των λεωφορείων και ότι άλλο θα μπορούσε να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό (κιόσκι, ψιλικά και ζαχαρώδη, καφέ αναψυκτήριο, χώρους υγιεινής κ.ά.).
Από τα Πρακτορεία Μεταφορών ενδιαφέρον έχουν τα έως και μεσαίου μεγέθους, αφού οι μεγάλες εγκαταστάσεις δηλ. τα Εμπορευματικά Κέντρα (logistics, third party logistics, …) ιδρύονται με άλλα κριτήρια και άλλες προϋποθέσεις.
Θεωρητικά τουλάχιστον έχει επέλθει κορεσμός, αφού πανελλαδικά υπάρχουν σχεδόν ____ εγκαταστάσεις για την ανακύκλωση «Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής – Ο.Τ.Κ.Ζ.». Η εταιρείας μας έχει μελετήσει, αδειοδοτήσει και επιβλέψει την πρότυπη εγκατάσταση στον Ασπρόπυργο Αττικής.
  • Αδειες δόμησης
  • Αδειες κατεδάφισης
  • Αδειες μικρής κλίμακας
  • Προσθήκες, αλλαγές χρήσεων κ.ά.
  • Τακτοποιήσεις και νομιμοποιήσεις
  • Ταυτότητα κτηρίου
  • Έλεγχοι νομιμότητας κτισμάτων
  • Στατικές μελέτες Ο.Σ. – μεταλλικών κατασκευών
  • Ηλεκτρομηχανολογικές μελέτες
  • ΚΕΝΑΚ
  • Μελέτες πυροπροστασίας
  • Αποτυπώσεις
  • Τοπογραφικά με ΕΓΣΑ
  • Πράξεις Εφαρμογής
  • Χαράξεις